poniedziałek, 31 października 2011

Stosy październikowe


Pierwszy ze stosów prawie cały biblioteczny. Od góry:
"Mroczny szept" Gena Showalter - wyjątek od reguły, wygrana w konkursie na LC
"Blask" Alexandra Adornetto 
"Anioł" Dorotea de Spirito
"Tożsamość anioła" L.H. Zelman
"Zbłąkany Anioł. Krwawe walentynki" Melissa de la Cruz - tom V "Błękitnokrwistych"
Tak się tu jakoś anielsko zrobiło ;P


Ten troszkę skromniejszy, ale też stosiki również biblioteczny: 
"Dziedzictwo mroku" Bree Despain - polecone przez koleżankę i od razu po niej zgarnięte z biblioteki
"Nieświęte duchy", "Nieświęta magia" Stacia Kane - zauważone na półce, jakoś tak mnie skusiło.


Ostatnio zaczęłam zastanawiać się nad zakupem czytnika ebooków i jakoś mam co do tego mieszane uczucia. Z jednej strony chcę w to zainwestować, a z drugiej nie. Narazie urabiam sobie brata, żeby pokrył mi część kosztów, zobaczymy co z tego wyjdzie.
A Wy co sądzicie o takim sprzęcie? Liczę na pomoc ;) 


1 komentarz:

  1. Fajny stos. Wiele książek już czytałam i bardzo mi się podobały, więc życzę Ci przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń