sobota, 20 lipca 2013

Stosik :)

Kolejny stosik mniejszy niż poprzedni, ale i tak bardzo się z niego cieszę ;)


Od góry:
1. „Zbuntowana” Veronica Roth – druga część „Niezgodnej”
2. „Gorycz krwi” Rachel Caine – księga 9 „Wampirów z Morganville”
3. „Przez burze ognia” Veronica Rossi
4. „Elyria. Polowanie na czarownice” Brigitte Melzer
5. „Nevermore. Cienie” Kelly Creagh
6. „Żelazny cierń” Caitlin Kitteredge 
Wszystkie wypożyczone z biblioteki miejskiej.



Od góry:
1. „Jeśli zostanę” Gayle Forman – prezent od taty, zakupione na kiermaszu; opinia TUTAJ
2. „Tak blisko” Tammara Webber – też od taty, w zamian za napisanie artykułu; opinia TUTAJ
3. „Gra o Juliana” Adele Griffin – z biblioteki gminnej
4. „Strażnicy Veridianu. Straż” Marianne Curley – tom pierwszy; jak wyżej
5. „Strażnicy Veridianu. Mrok” Marianne Curley – tam drugi; jak wyżej





3 komentarze:

  1. Chyba każdą jestem zaintereoswana, z tym, że nie czytałam poprzednich części
    Mam wielką ochotę na Straż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straż już przeczytałam i jest to nawet przyjemna lektura ;)

      Usuń
  2. Ja mam wielką ochotę przeczytać "Jeśli zostanę" ale muszę cierpliwie czekać aż przyjdzie pocztą :)

    OdpowiedzUsuń