czwartek, 4 sierpnia 2011

Pamiętniki Wampirów




Wreszcie dostarczyłam Kasiuli kasę za książki, które są juz na mojej półce. Nasz układ był sprawiedliwy dla dwóch stron. Dzięki niej mam te książki za bezcen a w dodatku już oprawione ;D Też muszą chwilę poczekać na mojej półce, aż kolejka dojdzie do nich :)

________________________________________

Jak do tej pory te wakacje są najlepszymi jakie miałam. A to dzięki Marcinowi ;* Niby poznaliśmy się dopiero 2 tygodnie temu, ale strasznie go lubię (w końcu jest moim "ukochanym kuzynem"). Uwielbiam nasze nocne spacery, przesiadywanie na przystanku, przekomarzanie się, szturchanie a zwłaszcza nasze przytulanie. I może jeszcze to, jak mnie na barana nosił ;) A dziś smutne pożegnanie, przy którym chciało mi się płakać, ale dałam radę i jakoś się trzymałam. Ale on chyba zauważył, że coś ze mną nie tak. W końcu cobaczymy się dopiero za rok, a to tak długo... Przynajmniej zostaje telefon. Muszę się trzymać, żeby było kiedyś co wspominać :)

Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz