wtorek, 19 lipca 2011

Stosik #3

Przepraszam, przepraszam, przepraszam, że tak długo mnie nie było. Oczywiście jak to w moim przypadku wiadomo, miałam kłopoty z internetem - byłam odcięta od internetowego świata przez ponad tydzień :( ale teraz pan fachowiec się ogarnął, więc jestem.


Stosik #3



Troszkę niewyraźne zdjęcie, bo robione w pośpiechu telefonem.
Mały ten stosik, ale cóż poradzić, szczęście mi nie dopisało.
Od góry mamy tak:
1. "GONE Zniknęli. Faza Czwarta: Plaga" Michael Grant. Jestem w trakcie jej czytania. Szczerze? Może być jak narazie, ale ja to tą serię skończyłabym po trzech tomach. Wypozyczone z GBP.
2. "Klucze do Repozytorium" Melissa de la Cruz. Fajny dodatek do serii "Błękitnokrwiści". Wypozyczone z GBP.
3,4. "Polowanie", "Cienie" Amy Meredith. W sumie powinny być odwrotnie, bo "Cienie" to część pierwsza, ale przeoczyłam zły układ. Bardzo fajne, dla fanów fantastyki.

_____________________________________________________________



Ostatnie dni były zdecydowanie zwariowane, a kolejne będą jeszcze bardziej, zwłaszcza jutro.
Skończyłyśmy naszą "pracę", wypłata w połowie dostarczona, będzie mi brak Norka, darmowych soków (Cappy 100% Pomarańcza) i w ogóle wszystkiego. Zwłaszcza naszych mało inteligentnych hasełek i śpiewania starych hitów ;)

Braciszek wraca dopiero 15 sierpnia i mam nadzieję, że przywiezie coś swojej ukochanej siostzryczce (czyli mi) zwłaszcza, że przypomniałam mu, że jak wróci to mam urodziny (2 września). Może akurat coś dostanę.

Innym moim inteligentnym wyczynem było postawienie sobie na biurku słoika z napisem: "Na ksiązki. Wolne datki mile widziane". Kto wchodzi to coś sypnie, ale SYPCIE WIĘCEJ, przecież ja to za dzień wydam xD

Jutro wycieczka do Rzeszowa, Łańcuta i ciul wie gdzie jeszcze nas nogi zaprowadzą. Liczę, że upoluję coś fajnego.

I jeszcze ta niepewna wycieczka do Wrocławia, coś czuję, że nie pojedziemy a miało to być już w ten piątek. poczekamy, zobaczymy, narazie żyę nadzieją.

Lecę nadrabiać internetowe zaległości,
buziaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz