czwartek, 21 lipca 2011

Stos #4 | Stos #5

Dziś dwa stosiki. Jeden z wczoraj, drugi dzisiejszy.




Ten wczorajszy. Wszystko wypożyczone w MBP w Łańcucie.
Od góry:
1. "Pocałunek o północy" Lara Adrian. Niedawno ją znalazłam na LC, a kilka dni później upolowałam w bibliotece. Szczęście czasem mi sprzyja :)
2. "Wiek Luksusu" Anna Godbersen. Plotkara sto lat temu, tyle wystarczy.
3. "Reality Show" Nicola Kraus & Emma McLaughlin.
4. "Emma i ja" Elizabeth Flock. Poleciła mi koleżanka, która jest bardzo wybredna, więc coś musi w niej być.

Udany jak rzadko z tej biblioteki :)



Również wypożyczone z biblioteki, ale gminnej.
Od góry:
1. "Zakochana Tessa" Kate Le Vann. W sumie nie wiem, czemu ją wzięłam, ale może akurat będzie fajna.
2,3,4. "Mroczny Książę", "Mroczne Pożądanie", "Mroczny Blask" Christine Feehan. 3 pierwsze tomy serii mrocznych książek. Mam nadzieję, że fajne.


"Pocałunek o północy" i "Mroczny książę" jadą ze mną jutro do Wrocławia. Będę miała co robić w pociągu, zwłaszcza, że pojedziemy jakieś 8 godzin. Nie będę się nudzić ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz